Otwarcie salonu kosmetycznego jest wyjątkowym wydarzeniem. To świetna okazja, aby zainteresować potencjalnych klientów swoją ofertą oraz zaistnieć na dłużej w ich świadomości. Nowe miejsca niejako automatycznie zyskują uwagę, warto więc skorzystać z kilku rozwiązań pozwalających na jej podtrzymanie.
Oczywiście, najlepszym sposobem na przekonanie klientów o tym, że salon jest wart zainteresowania, jest zaoferowanie im usług stojących na wysokim poziomie. Prawdą jest jednak to, że możemy robić znacznie więcej. Na liście szczególnie skutecznych rozwiązań znajdują się, między innymi, prezenty na otwarcie salony kosmetycznego.
Cechy dobrych prezentów dla klientów
Jeszcze zanim zaczniemy zastanawiać się nad tym, z jakich prezentów klienci ucieszą się najbardziej, musimy przeanalizować ich cechy. Choć może się wydawać, że drobny upominek jest zawsze strzałem w dziesiątkę, w rzeczywistości niejednokrotnie nie sprawdza się tak dobrze, jak moglibyśmy się tego spodziewać.
Jeśli nie chcemy popełnić błędu, pamiętajmy przede wszystkim o tym, że klienci będą oczekiwać od nas upominków charakteryzujących się wysoką jakością. Owszem, prezent jest tylko dodatkiem do dobrze wykonanej usługi. Warto jednak pamiętać, że w tym samym momencie, w którym zdecydowaliśmy się na jego wręczenie, zgodziliśmy się również na to, aby stał się świadectwem wystawionym salonowi. Klienci zapewne orientują się, że nie prowadzimy dodatkowej działalności produkcyjnej. Jeśli jednak jakość prezentu ich rozczaruje, z pewnością nie będą tracić czasu na ustalanie, kto zawinił.
Przykładowe prezenty na otwarcie salonu
Gdy wiemy już, czym powinny charakteryzować się prezenty wręczane z okazji otwarcia salonu, możemy przystąpić do poszukiwania konkretnych rozwiązań. Możliwości jest wiele, prawdziwym hitem okazują się jednak przede wszystkim kosmetyczki, które można kupić w dobrej hurtowej cenie właśnie tutaj. Te nie muszą być wcale duże, aby zachwycały. Kosmetyczka to jedno z tych rozwiązań, które zawsze mogą się przydać. Nawet, jeśli obdarowana nimi osoba ma już swoją ulubioną kosmetyczkę podróżną, z pewnością do gustu przypadnie jej również taka, którą będzie mogła wykorzystać wkładając ją do torebki. Plusem kosmetyczki jako prezentu wręczonego z okazji otwarcia salonu kosmetycznego jest również to, że bez trudu można umieścić na niej jego logo. Jeśli postawimy na solidne rozwiązanie, kosmetyczka wraz z logo może okazać się wyjątkowo skutecznym narzędziem promocyjnym.
Jeśli kosmetyczka wydaje się nam zbyt drogim prezentem, a nie chcemy ograniczać się do cukierków i balonów na otwarcie salonu, być może spodoba nam się pomysł, aby wręczać klientom obcinacze do paznokci albo pilniczki. I w tym wypadku konieczne jest stawianie na rozwiązania wysokiej jakości. Jako profesjonaliści, którzy wiedzą, co ma nam do zaoferowania branża, nie powinniśmy mieć z tym jednak większych trudności. Niewielkie akcesoria nie są drogie, nie oznacza to jednak, że klienci nie przyjmą ich z wdzięcznością. Ich niepozorny rozmiar niejednokrotnie sprawia przecież, że znikają gdzieś bez śladu, a zawsze powinny być pod ręką. Co ciekawe, także na obcinaczach i pilniczkach można umieścić nazwę lub logo salonu. Dzięki temu klient będzie regularnie przypominał sobie o usłudze, która stała przecież na wysokim poziomie.